teisipäev, juuni 20, 2006

Wrong parking blog

BC on tänuväärse asjaga hakkama saanud, nimelt tegi ta wrong parking blogi kuhu edaspidi saavad kirja nii sõnas kui pildis ajukääbikud -valestiparkijad.

Oi kui 101 korda olen ma vihastanud selliste peale aga teha ei saa midagi ja keegi ei kontrolli... Nüüd lgp. kodanikud pildistan ma kõik üles mis näen.

Korduvalt olen mõelnud kuidas saaks muid ühissõiduki rajal trügijaid ja kaake ohjata- aga paraku seal ei saa seda fakti nii hästi jäädvustada/tõestada..

Kõige rohkem närvi ajab see, et mina kes ma vahel natuke kiirustan saan küll kohe trahvi aga need m...nid mitte kunagi... Põlege Te põrgus!

1 Arvamust:

At kolmapäev, 21 juuni, 2006, Blogger Kuuplika *Katrin* arvab:

Lahe !! :)) Loodan, et mina kunagi sinna ei satu :) Vahest tuleb ka valesti parkida ... kuid pigem on see tingitud sellest, et teised on parkinud end viltu ve valesti ja et siis ära end mahutada pead järgima nende stiili :((((

 

Postita kommentaar

<< Algusesse tagasi