teisipäev, juuni 13, 2006

Puuk

Foto Leelo

Avastasin just puugi jala küljest... viimati oli mul lapsena nabas :p Ka vaktsineerimist olen suurest laiskusest edasi lükkanud- enam mitte, esimesel võimalusel teen ära.
Tervis pole mänguasi ja puugiraiped levitavad ikka raskeid haigusi.. teades milline on meie arstiabi ja olles kuulnud puugihaigustega seoses igasugu hirmu ja õudusjutte siis...
Teate keegi tragi inimene võiks korralda puukentsefaliidi vastu vaktsineerimise kampaania- näiteks kaubanduskeskustes, üritustel ja mujal raffarohketes kohtades vaktsineerimise... minul on plaan old minna mitu aastat aga see merimetsa on nii nõmeda koha peal ja laisk olen ma ka. Aga kui mulle oleks näiteks poeskäies silma jäänud koht kus see asi 5minutiga ära teha oleks see ammmuu tehtud old.. nii vist paljudel. On mul õigus? Küsige või pisut rohkem raha.