esmaspäev, november 20, 2006


Reedel pidasime järjekordset naistekat... täitsa tore oli tite ja kodujutte ajada. Vahel tundub imelik, et ka minust saab kord ema. Arvatavasti äärmisel kummaline ema kes last magama paneb kindlasti raadiost mingit poliitilise mula saadet kuulates :p
KaTa arvates ei saa lapsega ikka selliseid tõsiseid teemasid arutada... igaljuhul laupäeval Hansuga rääkisin ma küll rahast pikad jutud maha... mul on tunne, et ta sai pointile pihta ;)

Täna käisin oma perearsti vaatamas... vastupidiselt kartusele, et ei saa numbrit ja hull rahvamass seal niikuinii siis reedel sain esmaspäevaks numbri ja enne mind oli ukse taga üks eit vaid. Nii et läks kähku ja palju tarka juttu sai aetud :)

Eesti energias käik: Kõigepealt klienditeenindusse võtsin siis numbri mis ütles et liitumised ja info ja siuke teema...ootasin mingi tükk aega (mutid käivad ju seal arveid maksmas) ja siis öeldi et ei maja teises otsas on liitumisosakond. Ei no tore... hulk aega raisatud.. ja liitumisosakonnas sealgus et ikka mul pole vajalikke dokumente nii et kasu ei tuhkagi sel korral.Õhtul uuesti.

Pilt on meie tulevase tänava- Haldja tänava- asukohast.

1 Arvamust:

At esmaspäev, 20 november, 2006, Blogger Arkadi Zuk arvab:

Mulle tundus ka imelik alguses emaks saada. Hiljem harjusin ja hakkasin isegi nautima kogu olukorda. Harri Tiidot kutsusime koos lapsega issiks ikka. Nato maksis mulle emapalka ja ÜRO andis emapaki toredate Keenia orjadega, kes kiiresti 50 km eemal poes ära käisid, kui vaja.

 

Postita kommentaar

<< Algusesse tagasi