reede, november 03, 2006

Müügimehe surm ja AS MASS palju õnne!

Eile siis täitsin esindusfunktsiooni ja käisime draamateatris Massi sünnipäeval. Ega need üritused mulle istu kus on palju tähtsaid ninasid ja võileibu saab ainult tiku otsast. Siiski need massi inimesed on toredad ja varemalt oli mul endal nendega rohkem kokkupuutumist ka seega oli talutav.
Etendus oli masendav jura... esimese vaatuse keskel juba tundsin, et tahaks koju ära. Samas on igal asjal 2 poolt ja nii ka siin ütleks, et etendus on vaadatav, kuid osadele inimestel võib masendav tunduda.
Ja see ka, et linnateater hellitab inimesed ära. Ma pole draamas käinud aastaid ja tunnetasin seekord seda teistsugust õhkkonda.
Igaljuhul ei anna ma alla, novembri lõpus läen vaatan ära Gösta Berlingi Saaga- Selma Lagerlöfilt.
Raamat (kuigi suht ammu loetud) jättis siukse noh ütleme sügava mulje.
Minumeelest ta kirjutab nii toredasti. Nils Holgerson oli ikka pikka aega lemmik number üks. Enam mitte. LOTR oma suurusega tuli nägi võitis.
Aga hetkel meeldivad hoopis siuksed naistekad. Romaanid aegadest kus naised kandsid kenasid kleite ja inimesed olid nii viisakad/kombelised, et tänapäeval lugedes võib ise ainult piinlikust tunda tänapäeva käitumismaalide üle. Vahel tundub, et olen kui jaanalind, kes topib pea liiva alla, et mitte näha reaalsust (romantilised romaanid, filmidest hoolega valitud(romantilised) komöödiad, telekat ei vaata, kui siis positiivseid-huvitavaid saateid ja huvitav ei ole minu jaoks politseikroonika)
Aga nii on.

Tänane päike on soe ja paistab mulle otse tuppa :)
Täna õhtul pizzatame Liisi pool.. nämm ja kena nädalavahetust Teilegi !