kolmapäev, oktoober 25, 2006

Ei ma ei ole kuhugile kadunud...
Võtsin blogimisest puhkuse. Niisiis vahepeal on aeg kõvasti omasoodu edasi liikunud ja suuremaid väiksemaid asju toimunud aga las ta olla siis..

Nukker sügis on käes.. varsti on kollased lehed pruunid ja mudas vedelmas, linnud läinud ja esimene lumigi pole enam mägede taga.
Minu jaoks algab nüüd tubane hooaeg... st. teater, kino ja sedasorti meelelahutused. Sport on juba tuppa kolinud õigemini basseini.

Esimest nädalat on käimas pingutus juua iga päev piimatooteid ja alkohol(mida ausaltöeldes polegi viimasel ajal kuigivõrd tarbinud) täiesti välja jätta. Jube uni on hommikuti.. kui kella keeratakse saab tunni juurde, peaks seda hommikuujumiseks kasutama hakkama.

Tundub, et olen tööl püstitanud omale uusi eesmärke, tihtipeale leian end õhtul hilja veel töölt või kodus veel voodis juurdlemas mingite asjade üle. Õnneks on mul taat kes õhtuti joonistada armastab ja oma aega on mul küllalt :)

Luban, et kirjutan Sulle peagi taas!

Tänan neid kes mu koera siin söötmas käivad...