teisipäev, august 29, 2006

Ehitame maja...

Eks ole tore kui saab kõik ise projekteerida ja läbi mõelda... nii mõtleme siis kui on plaan ehitama hakata. Aga mida paganat vastad sa kui on omandatud hunnik palke ja vaja sellest laudu ja prusse lõigata ja küsitakse, et mis mõõtu teeme näiteks laetalad? Ausõna raske on kui pole ala asjatundja.. pealegi niipalju sain ma targaks, et küsimusele polegi ühest vastust... Kõik on sõltuv paljudest teguritest. Ausaltöeldes ei tea me veel täpselt ju milline majagi tuleb...
Alustasin täna sellest küsisin krundil maad mõõdistanud firmast digitaalset geoalust, selgus et pädevat alust ei saagi enne kui torustikud veetud (mis aasta lõpuks plaanide kohaselt peaks olema tehtud) Noh nüüd küsite miks seda geoalust üldse vaja et maja projektile mõelda... aga noh me hakkame elama ju mäe veerul :) Sellest lähtuvalt ka peab projekteerima, et ikka sobiks ja oleks vägev. Avastasin, et minu nina on valinud ilmakaarte suhtes täiusliku krundi... nüüd tuleb arvestada päikese teekonda ja vajadusi, et kõik saaks nii et oleks praktiline ja käe järgi. Olen lugenud juba palju aga ikkagi ei tea justkui midagi... natuke abitu ja hirmutav aga me saame hakkama. Mina ja mu taat :)