neljapäev, jaanuar 05, 2006

Õnnelik N70 omanik :)

Foto: Leelo ja Nokia N70

Niisiis eile sai see otsus tehtud ja ostetud Nokia N70. Seega järgmised vabad momendid on pühendatud selle seadme (telefon ta kohata ütlema keel ei paindu kuidagi) tundmaõppimiseks. Täna olen korduvalt kokkujooksnud lihtsamate asjade katsetamisel... näiteks ei õnnestund teda läpaka taha ühendada. Peale ei tea mitmendat rünnakut probleemile selgus, et PC Suite ja telefon peavad rääkima ühes keeles... tralalaa.. uskumatu värk.. Niipalju raisatud aega. Olen nüüd tunnikese seda ühendust nautinud ja nii-naapidi faile vahetanud. Täitsa huvitav kohe. Ja ära tee nägusid... eelmine telefon oli mul Nokia 2300 ... loomulikult on mulle see praik hiina keel, pole ma ka mingi suurem asi selliste tehnikaasjade tundja. Aga huvi on jube suur ja ma siis nüüd arenen. Eks ma annan siis oma avastustest teada kah.

Viimase nädala kultuurisündmused:

Kino- Narnia lood - ootuspärane suht oli, südamlik, hea muusika, äärmiselt sisutu(loe napp), kahtlaselt harry potteri ja lotr-i sarnane. Siiski lapsemeelsetele seiklusfilmide huviliste isegi soovitaks.

Kontsert- Memorys 2006 - Väike üllatus positiivses mõttes, hariv ja huvitav, miinusena Vanemuises etendatud lavastuste kesksus (ei tea miks lootsin kõigi selle aasta tööde ülevaadet) Siiski oli väga huvitav ja paar üllatust esinejatelt mida isegi ei julgenud loota. Kõigepealt Rolf Roosalu. Täiesti absoluutselt nüüdsest minu suur lemmik ja kindlasti jälgin ma teda edaspidi väga hoolega. Mina ei tea miks mulle pole tema hääl varem kõrva jäänd või miks ma justkui pole teda märganud aga see oli elamus. Kes on kuulnud ehk mõistab..see on väga eriline kuidas ta laulab... väga-väga võimekas noormees. Suurepärane. Maarja väga kena esinemine ja veel paar säravat esitust.Huviga jään järge ootama :)