pühapäev, detsember 25, 2005

Foto: Leelo

Tänane päev möödus siis menüüd koostades, jagades ja pakkides..
Mööda poode lonkisin ka... täitsa naljaks oli, suured kaubanduskeskused suletud ainult toiduosakonnad lahti, inimesi suht vähe ja needki enamasti venelased..
Kõik puhkavad, närivad verivorsti ja mina kolan ihuüksi poes.. vahepeal hakkas päris kurb, üksildane noh.
Hiljem kodus parandasin varustust ja maadlesin oma uue telgiga. Telgiga olen küll väga rahul (kodusel vaatlusel, eks metsas ole selgu kogu tõde) kuigi ma teda veel kiirelt ja hästi kokku-lahti pakkida ei oska. Aga pole hullu, ma saan ju hakkama?
Vaatasin Harry Potterit just.. on ikka mõnus film, kuigi mitte nii hea kui esimest korda vaadates, aga muusika on küll suurepärane.. hee.. muusikast rääkides ostsin omale paar plaati noh nii jõulukingiks.. 3-ga olen päris rahul.
1. Johnny Cash- Kummitab PÖFFist saati. Ring of fire,I walk the line, Jackson -mõnus :)
2. Eagles-i viisid kitarril mängituna.. seda kuulan pidevalt... ma ei tea miks tõmbab viimasel ajal kantri ja "krt teab mis sorti muusika see on" poole.
3. Liisi Koiksoni Väike järv- üks äraütlemata armas ja hingelähedane plaat ja veel koos sõnadega. Kui kuulama hakkasin siis kuulasin otsast lõpuni kohe ära... Tõesti tubli töö 5+ :)
Jäin lobisema, tegelikult peaks asjad kotti loopima ja magama minema. Pean tõusma juba enne kella 6 te ja siis Muraka raba poole (ida eestis)Neli päeva metsaelu ja veel suuskadel. Äge, külma lubab ka mõnuga nii, et see saab olema fun...

nüüd jälle läen
sa tead ma toon uued
õied
sulle

kas sa kuuled
kas sa näed
kas sa aimad
kus on mäed

kui kauaks jään
oota mind
oota
kallis

1 Arvamust:

At neljapäev, 29 detsember, 2005, Anonymous Anonüümne arvab:

Liisi plaadi suhtes täitsa nõus. Tunnistan, mulle avaldati survet selle ostmisel (kästi päkapikul tuua see plaat), aga ei kahetse. Selline rahulik ja kvaliteetne. Stiil annab kah vist palju juurde ja see, et inboil on laulude autorite nimekirjas.

 

Postita kommentaar

<< Algusesse tagasi