teisipäev, detsember 20, 2005

Elu peab olema põnev..

Foto Leelo

Viimastel päevadel olen endalegi ootamatult pandud avastama, et ma olen viimasel ajal olnud kuidagi uimane, kurb ja väsinud. Nüüd siis uued suunad võetud.
Täna käisin peale Redfoxis toimunud loengut Liisiga ujumas... küll oli mõnus:)
Mingi viis meetrit isegi ujusin... tegelt eks ma ole räsitud väheke ja see lebotamine lastebasseinis ja mullivannis kulus täitsa ära. Ja saunad olid nii mõnusad.. eriti aurukas, teisest välja tulles pidin küll otsad andma aga noh ise olen süüdi, et viimased 48h pole midagi söönud... noh isutus jms. Aga muidu oli tore. Ja kui Liisi mind oma kohutavat isu junkfoodi järgi ettekäändeks tuues Hesburgerisse meelitas siis läks veel paremaks olek :)
Praegu mõtlengi või õigemini otsin tegevust enne und, et ei peaks mõtlema ja teen plaane mis edasi.. Noh jõulud veedan natuke kodus natuke maal, siis neli päeva olen raudselt metsas, siis korraldan aastavahetuse pidu ja uuel aastal lõpetan kooli ka ära. Veel luban kadumaläinud õnneliku enda taas üles otsida.

Eile lõpetasin suvest saati pooleli olnud raamatu. Noh mitte et ma pole teda lugenud aga teda oli palju- 3 köidet kõigis mingi 700 lk? Angelique oli siis nimeks. Täitsa mõnus pikk lugemine ja köitev selline. Mulle meeldivad romaanid... mis teha... Igaljuhul jah läbi ta sai ja nüüd nagu alati piinab küsimus mida järgmiseks... no tegelt siin pole väga kaua vaja mõelda... üks ja sama hunnik enam-vähem kevadest saadik ja varemgi juba ootel.

Jah vat selline kirju peab olema elu nagu see pilt :) Põnevust värvi ja uusi elamusi Teilegi !