neljapäev, detsember 01, 2005

Georg Ots - mees kellest ma ei tea halligi

Noh jah pealkiri sai vähe valelik... niipalju tean, et ta oli kuulus laulja ja mäletan selget pilti lapsepõlvest kus köögilaua ümber istudes hakkas raadiost kõlama mingi meeshääl ja vanaisa vaimustunud hääl teatas näe Ots laulab...
Ma tahtsin sellest kirjutada, sest käisin seda muusikali moodi asja vaatamas linnahallis ja minu meelest no vähemalt minu jaoks oli see asi nagu jura. Minu ootused ja ettekujutused selle mehe ja siis ka muusikali suhtes olid suured, tahtsin seda sama tunnet kogeda mida teha fännid tema eluajal ja teada saada kes ta oli jne.
Aga see mis sealt tuli oli nagu hala pigem... kogu selle kuulsuse ja sära sees kaduma läinud elumõte ja eesmärk... pidev küsimus kes ma olen ja kuhu lähen, üksindus ja need katsed elust põgeneda ja hullus...
Võibolla vanemale publikule kes temast rohkem teavad oli see etendus selgem. Minul aga tekkisid küsimused ja sai rikutud mulje kunagisest suurest eesti rahva kangelasest.
Et nüüd kriitikat palju ei saaks siis ka midagi positiivset. Marko Matvere osatäitmine oli lihtsalt suurepärane... esimene lugu mis kõlas... vabalt oleks võinud pisaraid valada. See oli nii ilusti lauldud ja üldse mitte Matvere sellise VLÜ häälega(mida ma kartsin seal kohtavat) Ikka suurepärane laulja ja muusik :) Keda järgmisena kiita...mmm.. tants ja liikumine- ka väga hea töö...võibolla seal mingitel hetkedel ei meeldinud aga tagasivaadates lahe... lindid ja võimlemisrõngad mis lendasid lõid mulje nagu olekski selles ajastus. Ja väga ilus. Muidugi kostüümid andsid palju juurde. Ja rohkem nagu polegi midagi.
Kes on käinud teab, et laval oli ka üks saksalambakoer. Vat selle kohta ütleks küll kurjad sõnad.
1) Ilmselt oli loom uimastatud
2) talle selgelt ei meeldinud seal olla
3) Mingi tõstukiga tõsteti ta laval aluse peal kõrgele... mis te arvate kas tal käis pea ringi? Kas ta oleks võin oma uimasuses ja segaduses sealt alla kukkuda?
Ma ütlen teile...sel koeral pole peremeest kes temast hooliks. Mul oli koerast kahju.
Sellised muljed siis.
Lisaks loe BC muljet
Lisasin veel ühe lingi päris hea artikkel temast.