neljapäev, november 24, 2005

njaa...

Foto: Mitte mina

Vahepeal olen aega siin veetnud oma lemmikjoogi seltsis..

Põnevaid kultuuriüritusi on ka old..
Näiteks eile käisime Linnateatris Andres Raag-i ja Tiit Kikase kontserdil. Päris tore oli... Tiit Kikas on ikka väga super oma ma-tea-mis-viiuli sarnase pilliga trikke tehes :) Ja Raag noh.. meenutab mulle (eriti koos Kikasega) jääboilerit veidi-veidi. Nagu midagi oleks aga... no hea... nalja sai...
Ja saal oli raffast puupüsti täis!

Siis esmaspäeval oli õnn vaadata ära jälle üks Linnateatri etendus... seekord siis Jaan Tätte "Meeletu"
Mulle väga hingelähedane tükk, ise aegajalt samade asjade üle juurdlemas. Kindlasti soovitaks vaatama minna.

Veel sekka palju vanalinnas jalutamist/pildistamist :)

1 Arvamust:

At neljapäev, 24 november, 2005, Blogger Indrek arvab:

jaa kultuuriprogramm on meil võimas.. :D

 

Postita kommentaar

<< Algusesse tagasi