neljapäev, jaanuar 12, 2006

Kinoteemad:

Harry Potter ja Tulepeeker - noh mis ma kostan... pisut hakkab ära tüütama juba. Lastele ehk täitsa põnev aga ausaltöeldes jura. Võibolla olen ma vahepeal täiskasvanuks saanud?

Uhkus ja eelarvamus - Vat see on film mida olen kaua oodanud! Raamatut olen vähemalt 2 korda lugenud ja kardan, et see kaks ei jää kolmandata. Film oli väga armas ja just täpselt selline nagu ette kujutasin.. väga hea näitlejatöö, väga südamesse minev lugu, samas ka nalja ja kena loodust :) Püüdsin saalis hinnata kas on rohkem mehi või naisi... tundus, et naisi.. miskipärast on arvamus, et mehed ei tea Jane Austen-ist midagi :p Ise olen veel mõnda tema romaani lugenud ja samamoodi saanud väga positiivse elamuse osaliseks nagu selle puhul. Ise kavatsen vaadata seda filmi veel ja veel ja veel...

Päris suur teatriisu on peal... peaks midagi välja otsima :)

Foto: Leelo





Pilt nädalavahetusest otepääl :)