kolmapäev, juuni 08, 2005

Kala!


Kala!
Originally uploaded by AveLee.
Vat siukseid kalu tõmbasid veest välja mõni aeg tagasi Liisi ja Margus. Üldiselt meeldib kalapüük mullegi a see aasta pole veel kätt valgeks saand... Aga lugege siis muljeid juba otsesest allikast:

A: Kuidas Te nad ikka kätte saite? Kaua läeks aega?
Liisi: aega läks umbes tund...
A: Nii ruttu?
Liis: Ruttu neh... proffide värk..

A: Millised õnged olid kasutusel?
Liisi: üks 4m õng ja teine pakun 2,5 meetrine
A: lepakaigas?
Liisi: pärisõng

A: Mis oli söödaks?
Liisi: Sõnnikuussid olid söödaks..

A: Kus jõel need kalad on püütud?
Liisi: Muide häid kalakohti päriskalamehed ei avalda aga noh jõe võib öelda… laatre jõgi valgamaal..


A:Kas ilm oli kena?

Liisi: Kell oli umbes 10 hommikul, ilm oli ilus.


A: Mis neist kaladest edasi sai?
Liisi: Need kalad praadisime ära. Suuremad sõime ära ja väiksemad viskasime minema.


A: Kaua olete selle spordiga tegelenud?

Liisi: Oleme tegelenud umbes aasta ja 2 kuud,

mina olen tegelikult tegelenud paar kuud


A: Kas igav ei hakka vee ääres passides?

Liisi: Ei aeg läheb väga kiiresti.

A: Kas kalapüügist on saanud teie hobi nr.1?
Liisi: Meil on kaks suurt hobi, ma ei tea kumb 1 ja kumb 2 on ...võibolla margusele on tõesti ,
mulle mitte.

A: Mis on siis hobi nr 1?
Liisi: Mul on 1 lauamängud.

A: Mis on teie suursaavutus kalapüügis? Rääkige sellest lähemalt.
Liisi: Suursaavutus oli soomaal ma ei mäleta mis jõgi… 2 haugi spinninguga
hommiku 7 -8 paiku

A: Landiks oli?
Liisi: Mingi lant oli aga ma ei oska seda kuidagi kirjeldada….tavaline plastmasskala oli otsas.

A: Ja mis sai kaladest edasi?
Liisi: Ühest kalast tegime praadi... teisest teeme täna uhaad
.

A: Viska siia lõppu nüüd ka üks kalamehe nali...
Liisi: Ma ei tea ühtegi...
A: järelikult algaja..
Liisi: õige

A: Kivi kotti!
Liisi: aituma!

4 Arvamust:

At kolmapäev, 08 juuni, 2005, Anonymous Anonüümne arvab:

Oleks ma teadnud, et jutt läheb copy-paste artiklisse, oleksin rohkem õigekirjale tähelepanu pööranud...

 
At kolmapäev, 08 juuni, 2005, Blogger Leelo arvab:

mis krt need sõnnikuussid on?

 
At reede, 10 juuni, 2005, Anonymous Anonüümne arvab:

vihmausiid, kes elavad sõnnikuhunnikus või selle läheduses

 
At reede, 10 juuni, 2005, Blogger Leelo arvab:

ei no tänan harimise eest....

 

Postita kommentaar

<< Algusesse tagasi