reede, mai 18, 2007

Tegelikult juhtub koguaeg midagi...

... aga kirjutada suurt ei viitsi ja nüüd veel suvi ukse ees ja siis ühel hetkel laps ka. Loodan, et ikka leian vabu hetki ka.

Kõige suurem saavutus mis kohe viimase aja asjadest silma hakkab on maal uue pliidi ehitus. Mitu aastat plaanitud värk juba aga näe ei saand kuidagi asjaga algust tehtud. Kõik käis väga kähku- esimene nädalalõpp lammutasime, teisel (siis oli neli vaba päeva) ehitasime ja kolmandal saime juba tuld teha. Ja toimib- natuke muidugi on see soemüür paha aga kui enne on ahju tuli tehtud siis tõmbab mühinaga. Nii et nüüd on talvel ka köögis soe :)

Tööl kavatsen käia veel kolm nädalat (vahepeal lubasin endale ühe nädala puhkust et dokumendid korda ajada- nimevahetus ju) Seega 11. juunist olen puhkusel ! Paar nädalat varem kui algselt plaanisin, nii jääb ehk rohkem aega siin tööl veel aeg-ajalt enne kollektiivpuhkust aitamas käia kui tekkib küsimusi ja las nad harjuvad. Tegelikult on kõik väga tublid ja ma üldse ei muretse kuidas nad hakkama saavad.

Homme sõidame tartu kanti Alani vanaemale külla ja õhtul Pireti sünnipäevale. Pühapäeval tagasi ja siis naabripoisi sünnipäevale. Tihe graafik.

Kodus lõikasime kirssidel kuivanud oksi- no pool tuli ikka maha võtta. Oleme sel kevadel seda oksatööd ja pritsimist päris palju harrastanud ja tulemus on osaliselt juba näha ka- täitsa ilusad puud on.
Veel on kodus suur küttesüsteemi vahetus käsil nii et tegemist jagub. Mina pean enamasti muidugi tooli võtma ja istuma ja vaatama mis teised teevad- nii äbarik tunne on rase olla, ei tohi tõsta, tassida jne. Aga ma veel näitan neile kui ma ükskord saan :P