kolmapäev, märts 29, 2006

Kellakeeramine, pori ja eilne kook..

Foto Leelo

Niisiis kõigest järjekorras..
Kõigepealt kellakeeramisest-maru tüütu- pea meeles kuhu ja millal keerata aga tulemus on ju igati meeldiv õhtul on kauem valge.. Ma ei saa aru neist kes virisevad. Üks suur positiivne asi on veel selle keeramise juures... vähemalt seekord.. mul on hommikuti palju kergem üles tõusta (kummaline eksole) justkui rutiinist pääsemine (heh...mille üle ka justkui viimasel ajal hommikuti kurta ei saa :p)

Vihm ja pori. Eraldivõetuna mitte just väga meeldiv, ka koos mitte meeldiv. Aga kuna ma ootan meeletult kevadet, lillekesi ja kena kuiva-sooja ilma siis ma olen nõus, et sajab palju vihma korraga ja sulatab lund niikuis jaksab- saab kähku selle teedel lendava pasa ära pestud ja rohu rohetama. Vihmasajul on veel üks positiivne külg, eile tartu maanteel paide suunal kimades ja olgem ausad ka pisitasa vihma kirudes sai mu auto kenasti hallist taas punaseks pestud :) Küll ta on ilus.

Eile siis sai pisarakooki...kuigi selleks tuli kaugele sõita polnud see mingi vaev sest alati on tore laste silmist rõõmu näha :) Palju õnne Kert-Eggert 6.sünnipäevaks !!!

Aga nüüd.. asjad kokku ja tsiki-priki... läen ei ütle kuhu ;)