kolmapäev, märts 29, 2006

Seikluslik nädalavahetus otepääl...

Foto Cat&A95

Niisiis reedel võtsime sabad selga ja põrutasime otepääle nädalavahetust veetma.
Meid ootas ees armas majake, mis osutus mõnusalt koduseks. Seadsime end sisse, saun sooja väike eine , mängud ja siis sauna ja lumme :)
Laupäevaks oli plaanitud seiklusrajal toimetamine. Vaimu ja keha sai proovile panna kah ja ka lõbutseda kõrgel puude vahel rippuvas pikas võrkkiige laadses võrgus. Igaljuhul tore ja ilm oli ka supermõnus. Pealelõunasel ajal võtsime veel ette suusaretke mööda tartu maratoni rada suunaga kääriku poole. Peab tunnistama, et minu uute suuskade klambrid ei meeldi mulle kohe üldse... tulevad jalast ära kui vähegi mäest ülesminekul jõudu rakendada :( ja muidugi sõidavad ka rõõmsalt mäest alla - selline asi võib küll suusarajal südame pahaks ajada.. aga mäest alla sõita oli vahva...ja laskumisi seal ikka leidus, selliseid pikki laugeid nagu mulle sobivad :p
Läbi häda ja viletsuse tuleb see sõit VEEL- ma ei tahaks jonni jätta ikka.
Ja laupäevaõhtu kulus samuti ruttu ja lõbusalt nagu reedegi.. Ja ei saa jälle jätta kiitmata neid kes söögi kokku keerasid- nii head pajarooga pole tükil ajal söönd :)
Pühapäeva hommik algas pannkookide ja moosiga..nämm. Suusatamisest ma loobusin klambrijama ja põhiliselt muidugi laiskuse tõttu- tegelesime hoopis lauamängudega :p

Aga vahva ja lõõgastav nädalavahetus oli vahelduseks eelnevatele jäistele ronimisnädalavahetustele :)