teisipäev, jaanuar 31, 2006

Reedel suusamatkale Loosalu-Viirika rabade kanti :)

Foto: Leelo

Olen juba mõttes metsas... nii-nii väga ootan :)
Ainult et lund oleks vaja... ilmataat tee midagi..
Loosalu rabas asub eesti suurim rabajärv, õigemini küll lausa kaks järve.. Mul on kuri kahtlus, et paar aastat tagasi seal käies suure äärde me ei jõudnudki ?! Tuleb välja selgitada.

Ja oma kalli pontu võtan ka kaasa...

Let it snow, let it snow, let it snow...


ee ja Margus kui Sa mulle jälle reede õhtul kavatsed helistada ja küsida mis ma teen, siis vastus on sama mis alati... olen metsas :p Parem lööge kõik kampa..

2 Arvamust:

At neljapäev, 02 veebruar, 2006, Anonymous Anonüümne arvab:

Väga lahe. me just käisime seal natuke aega tagasi: http://www.reisijutud.com/gallery/view_album.php?set_albumName=Loosalu070106
Suur järv on ikka tõeliselt suur, kui lund on vähe, siis maksab uisud kaasa võtta :)

 
At neljapäev, 02 veebruar, 2006, Blogger Leelo arvab:

Esimest korda käisin kunagi lapsena siis tundus järv megasuur... mõned aastad tagasi käies kuidagi kahtlaselt väike ajasin selle enda kasvamise süüks... aga näe nüüd kripeldab vaja üle kontrollida :)

Mis puutub uiske siis neid pole kuigi uisumatka tahaks ära küll kindlasti proovida veel sel aastal.

 

Postita kommentaar

<< Algusesse tagasi