neljapäev, märts 03, 2005

Päike !

On vast ilusad ilmad viimasel ajal... kutsub nii õue siledaid lumevälju pildistama :)
Nagu aru juba saad on siis uus fotokas nüüd käes ja mitu päeva juba. Tuleb tunnistada, et suht hiina keel ta veel minu jaoks aga küll ta selgemaks saab.

Laupäeva hommikul lendan egiptusesse ja jordaaniasse väikesele puhkusele.
Puhkus kulub ära küll, kuigi olen endale suht tiheda tegevuskava kokku pannud,loodan, et siiski jääb aega ka niisama logeleda ja lugeda...plaanis on surfamist proovida ja jalg kõrbeliivaseks teha, näha püramiide ja kairot :)Loodetavsti ei põle ma seal päris ära.. Eks siis näitan Sulle pärast pilte.

Täna on tähtis päev,lausa tähistamist väärt..Kasvas meie väike saarepealne maavaldus :)
Nüüd siis vaja veel püstkoda ehitada mis mind aastaid kummitanud on... ja üks kajak ankrusse suveks rannaäärde... siis võite külla tulla ja läeme laidudele matkale :)
Oi kuidas ma ootan seda suve !

3 Arvamust:

At neljapäev, 03 märts, 2005, Blogger Indrek arvab:

sul püstkoja ehitamise teadmised on olemas.. või kellelegi keda tead.. ?.. mäletan et Västrikud tegid ühe kuskile metsa.. võime neilt nõu küsida.. :D mis ja kus täpselt..

 
At neljapäev, 03 märts, 2005, Blogger Leelo arvab:

ei ole suurt teadmist midagi...olen näind mõnda küll aga eks seal ole omad nipid... nii et tuled ehitusele appi?
Ma tahan siukest, et saaks kojas sees suppi keeta ja et vihma eest ka varju saaks...

 
At reede, 04 märts, 2005, Blogger Indrek arvab:

umbes selline neil see on küll jah.. eks anan teada kui ehitama tahad hakata.. uurin kas vana-västrik eestis sel ajal.. ja kas saab nõu andma tulla..

 

Postita kommentaar

<< Algusesse tagasi